Librus tworzy systemy, które autentycznie zmienią pracę szkół na lepsze. Robiąc coś tak ważnego, chcemy być najlepsi – zróbmy to razem!
RODZAJ ZATRUDNIENIA: B2B
REGION: MAZOWIECKIE
Co będziesz u nas robić?
- nawiązywać kontakt z klientami (częściowo umawiać spotkania)
- prezentować nasze systemy dyrektorom szkół
- sprzedawać oraz negocjować warunki współpracy
- od czasu do czasu – reprezentować firmę na targach i konferencjach, także jako prelegent
Czego szukamy u kandydatów?
- umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych
- pozytywnej energii i zaangażowania
- łatwości w zapamiętywaniu informacji – wdrożenie w prawo oświatowe to wyzwanie
- wykształcenia wyższego
Jak się u nas pracuje?
- codziennie odbywasz kilka spotkań z dyrektorami – w szkołach lub on-line
- kalendarz spotkań pomaga Ci uzupełniać zespół telemarketerów
- z naszymi handlowcami współpracujemy na B2B
- nie lubimy szybkiej, akwizycyjnej sprzedaży – u nas będziesz pełnić rolę doradcy, który buduje wspierające relacje z dyrektorami szkół
- w ciągu ostatnich 5 lat z kilkudziesięcioosobowego zespołu odeszło tylko 2 handlowców – nie bez powodu zostaje się z nami na dłużej
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Wyślij CV korzystając z formularza aplikacyjnego.
- Zadzwonimy i umówimy się na dłuższą wideorozmowę.
- Potem spotkasz się twarzą w twarz z dyrektorem regionalnym i jeśli rozmowa dobrze się na ułoży,
- Dostaniesz zadanie sprawdzające, jak szybko uczysz się pracy z programami informatycznymi.
- A potem zostaje już tylko decyzja – Twoja i nasza. I dogranie warunków współpracy.
To jak? Działasz z nami?