Librus tworzy systemy, które autentycznie zmienią pracę szkół na lepsze. Robiąc coś tak ważnego, chcemy być najlepsi – zróbmy to razem!

RODZAJ ZATRUDNIENIA: B2B

REGION: MAZOWIECKIE

Co będziesz u nas robić?

  • nawiązywać kontakt z klientami (częściowo umawiać spotkania)
  • prezentować nasze systemy dyrektorom szkół
  • sprzedawać oraz negocjować warunki współpracy
  • od czasu do czasu – reprezentować firmę na targach i konferencjach, także jako prelegent

Czego szukamy u kandydatów?

  • umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych
  • pozytywnej energii i zaangażowania
  • łatwości w zapamiętywaniu informacji – wdrożenie w prawo oświatowe to wyzwanie
  • wykształcenia wyższego

Jak się u nas pracuje?

  • codziennie odbywasz kilka spotkań z dyrektorami – w szkołach lub on-line
  • kalendarz spotkań pomaga Ci uzupełniać zespół telemarketerów
  • z naszymi handlowcami współpracujemy na B2B
  • nie lubimy szybkiej, akwizycyjnej sprzedaży – u nas będziesz pełnić rolę doradcy, który buduje wspierające relacje z dyrektorami szkół
  • w ciągu ostatnich 5 lat z kilkudziesięcioosobowego zespołu odeszło tylko 2 handlowców – nie bez powodu zostaje się z nami na dłużej

 Jak wygląda proces rekrutacji? 

  1. Wyślij CV korzystając z formularza aplikacyjnego.
  2. Zadzwonimy i umówimy się na dłuższą wideorozmowę.
  3. Potem spotkasz się twarzą w twarz z dyrektorem regionalnym i jeśli rozmowa dobrze się na ułoży,
  4. Dostaniesz zadanie sprawdzające, jak szybko uczysz się pracy z programami informatycznymi.
  5. A potem zostaje już tylko decyzja – Twoja i nasza. I dogranie warunków współpracy.

To jak? Działasz z nami?